Vállalkozástámogatás
Túlnőtt a kapacitásaidon a beérkező ajánlatkérések mennyisége?
Többször előfordult már, hogy elestél megbízásoktól, mert nem tudtad felvenni a telefont? Vagy még nem, de nem is szeretnél eljutni idáig?
Nem jut időd a a beszállítókkal (pl. a könyvelővel, a szállítókkal) való egyeztetésre?
Sorolhatnánk még azokat a problémákat, amikkel a hozzád hasonló kisvállalkozók rendszeresen szembesülnek, ha jól megy az üzlet. A jó minőségnek és kiszolgálásnak köszönhetően szerencsére folyamatosan jönnek hozzád az újabb és újabb megrendelések. Már azokat is alig győzöd abszolválni Te szegény vállalkozó - egyedül vagy a csapatoddal a kívánt határidőre. Hogy maradjon még emellett kapacitásod azokra az adminisztratív jellegű „nem-szeretem” munkákra is, amikhez egyébként is csak rákényszerülsz?!
Ismerősek ezek a gondolatok? Ismerős a szituáció, amikor végre hazaérsz vagy kilépsz a műhelyedből vagy az irodádból és otthon boldogan fogadnak, hogy végre befejezted a munkát és te alig mered bevallani, hogy most jön még csak a feketeleves?
Ekkor jövünk mi a képbe. Mert ahelyett, hogy ilyenkor még nekikezdenél ajánlatokat készíteni, ajánlatkérést kiküldeni, anyagokat beszerezni, számlákat rendszerezni, elszámolásokat összeállítani vagy akár utalgatni és számlázni – segítségünkkel elérheted, hogy mehess a családhoz, haverokhoz, sportolhatsz vagy ledőlhetsz a tévé elé kikapcsolódni egy kicsit. A többit pedig mi elintézzük neked.
Álomszerűen hangzik igaz? Pedig lehetséges! Ezt hívják virtuális asszisztenciának vagy vállalkozástámogatásnak. Gyakorlatilag egy részidőre fizetett asszisztensed leszünk, aki jártas az adminisztrációs programok kezelésében és a virtuális térben is otthonosan mozog. Így meg tudjuk oldani, hogy személyes találkozás nélkül is gördülékenyen és
Csak annyira van szükség, hogy megbeszéljük, melyek azok a feladatkörök, amiktől a leginkább meg szeretnél szabadulni és kialakítunk egy kommunikációs és dokumentumkezelési rendszert. Ezzel tudni fogjuk, hogy hogy és mikor tudjuk elérni leghatékonyabban a másikat és hogy juttatjuk el az információkat és doksikat (pl. számlákat, iratokat) egymáshoz.
Igény esetén persze nem csak a napi és havi adminisztrációs feladatokban lehetek segítségedre. Tudod például, hogy az anyagbeszerzés költséghatékonyan működik-e a cégednél? A kiküldött ajánlatokat ellenőrizted már arra vonatkozóan, hogy mennyire fedezik a költségeket? Mekkora fedezet van a munkáidon? Én, mint az adminisztrációs szaktanácsadód, segíthetek ezt is kideríteni. Mivel jól kiismerjük magunkat a célravezető irodai alkalmazásokban, a hatékony munkavégzésnek köszönhetően a munka elvégzése nem fog sok időt igénybe venni. Tehát nem okozunk Neked nagy terhet jelentő pluszköltséget. Viszont nem lesz többé ablakon kidobott kisebb vagyon és nem realizált haszon.
Emellett népszerűsíthetjük cégedet a közösségi média felületein, írhatunk tartalmakat a honlapodra, készíthetünk neked konkurenciakutatást is. És még számos egyéb feladattal is megbízhatsz minket, ha szükséged van rá.
Ez maximálisan a Te döntésed, mint ahogy azt is Te határozod meg, hogy az előzőekben felsorolt feladatok közül mennyit szeretnél rám bízni.
Jól hangzik? Akkor ne késlekedj! Vedd fel velünk a kapcsolatot még ma és kezdjük el kidolgozni az együttműködés alapjait! Töltsd ki rövid ajánlatkérő nyomtatványunkat és még a holnapi napon felvesszük veled a kapcsolatot!
Még nem tudod pontosan, hogy is kezdenél bele? Hogy mely feladatokat bíznád ránk? Ne aggódj, ennek kitalálásában is tudunk segíteni célzott kérdésekkel. És persze anélkül, hogy bármit rád erőltetnénk. Hisz a végső döntés minden esetben a Tiéd!
Egy esetben járhatsz csak rosszul: ha nem ragadod meg az alkalmat és lépsz velünk kapcsolatba. Ebben az esetben ugyanis a lehetőségét se adod meg annak, hogy adjunk Neked egy kihagyhatatlan ajánlatot és egy páratlan lehetőséget egy szabadabb jövőre. Ne várj tehát! Írj nekünk itt!